16.7.2013

koivuniemi

_7073051 _7073057_7083158 _7123232 _7123231 _7143272 _7073075

Nyt on sitten toinen kerta protuapparointia takana! Huhhuh jos mulla oli korkeet odotukset tän leirin suhteen niin ne kaikki ylittyi kyllä täysin, sen verran eeppinen viikko oli :-D Leiripaikka oli tosi tilava ja hyväkuntoinen, ja varsinkin sauna sekä ranta oli positiivisia yllätyksiä. Mutta tietenkin tästä viikosta unohtumattoman teki ne ihmiset siellä, leiriläiset oli ihan tajuttoman ihania ja söpöjä ja mä viihdyin tiimissäni paremmin kuin hyvin. Oltiin alusta lähtien aika idealistisia ja pyrittiin olla kangistumatta kaavoihin, minkä takia koko leiri poikkesi aika paljon mun edellisestä vetokerrasta. Leiriläiset kuitenkin näytti nauttivan tosi paljon meidän spesiaaliohjelmista ja en voi väittää, ettei meillä tiimiläisilläkään ollut hauskaa niitä toteutellessa... :D Viimeisenä iltana itkin, koska monet leiriläiset sanoivat viettäneensä juuri elämänsä parhaimman viikon ja se on epäilemättä paras asia, jonka tiimiläisenä pääset kuulemaan.

Kotiuduin protulta myöhään sunnuntaina viikon netittömyyden jälkeen, ja nää pari päivää oon oikeastaan vaan nukkunut leiriltä jääneet univelat pois ja selaillut lukematta jääneet sähköpostit, blogit ja facebook-viestit läpi. Lähtöön on enää kuukausi ja kaksi päivää, mikä aiheuttaa mussa pienenmoista paniikkia, koska pelkään että aika loppuu kesken. Toisaalta oon myös tajuttoman innoissani, sillä ensi vuoden Project Weekit (nimensä mukaisesti viikon ajaksi kampusalueen ulkopuolelle projektia toteuttamaan) ja Trivenit (eli periaatteessa pakolliset harrastustoiminnat, joita ilman et pääse IB-tutkinnosta läpi) kerrottiin sinä aikana kun olin protulla! Luin ne tänään kunnolla läpi ja aah siellä on niin monia upeilta kuulostavia mahdollisuuksia, että valinnan vaikeus iskee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti