3.5.2015

huomenna

... alkaa mun kirjoitukset.

Tosi nurinkurista miettiä että mun IB-loppukokeet (=ylppärit) alkaa huomenna, sillä tää valmistautumisen taso on ollut ihan naurettava :D Oon kunnolla nyt lukenut viiteen aineeseen 10 päivän sisällä, itkettää hieman jos vertaan tätä suomalaiseen lukulomaan.

Valmistun (olettaen siis että pääsen läpi joka aineesta) 20 päivän päästä, jonka jälkeen jään vielä Intiaan reissailemaan. Suomi kutsuu taas 33 päivän kuluttua, ja ehkä joskus silloin yritän puskea jonkinlaista kunnollista postausta ulos, niin paljon on nimittäin ehtinyt tapahtua ja tärkeitä päätöksiä on tullut tehtyä!

Pikapostausta siis vaan että oon vielä ihan elossa (tosin intialainen helle koettelee mun vastustuskykyä melko paljon), ja loppuun haluaisin pistää mun film studies lopputyön jonka parissa työskenneltiin päivät pitkät ja parit all nighteritkin tuli vedettyä! Suosittelen suoraan laittamaan HD-resoluution päälle ettei laatu kärsi :) Toimin siis editoijana ja tää oli film studiesin IB-loppukokeen vastike, joten 1 done 5 more left to go... Wish me luck!

1 kommentti: